Sunday, June 7, 2009

Siri Taklimat Sidang Cawangan


Musim Persidangan Cawangan-cawangan Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Papar bermula lagi.

Sehubungan dengan Sesi 2009 ini, Pemuda Papar yang telah membuka tirai melalui Perasmian Berkelompok pada 16 Mei 2009 lalu, mengadakan siri jerayawara taklimat bagi beberapa cawangan baru dan cawangan-cawangan yang tidak dapat bersidang pada tahun lepas.
::
Diketuai oleh Naib Ketua Pemuda Sdr Roslie Hj Ibrahim, pasukan taklimat telah berjaya mengadakan beberapa taklimat ke beberapa cawangan dalam siri jerayawara berkenaan. Penekanan taklimat ialah aplikasi Peraturan dan Tatacara Mesyuarat/Persidangan Pergerakan Pemuda Umno yang diterbitkan dan dikeluarkan oleh Umno Pusat.
::
Untuk Pemuda Umno Bahagian Papar jadual persidangan cawangan masing-masing telah ditetapkan yang bermula pada 6 Jun 2009 sehingga 28 Jun 2009.
::
Pada tahun ini sebanyak 69 cawangan Pergerakan Pemuda Umno Cawangan yang layak bersidang dan cawangan masing-masing akan dihubungi oleh wakil=wakil Pemuda Bahagian yang telah dilantik untuk memantau persidangan masing-masing.
::
Sebarang maklumat lanjut sila hubungi Penolong Setiausaha Pemuda Sdr Tam@ Mohd Roslie Ibrahim (013 851 3931) dan/atau Setiausaha Kerja Pemuda Sdr Hazri Hj Ajamain (013 555 7105).
::
Selamat menjalankan tanggungjawab dan selamat bersidang!












::KPP::

No comments:

Post a Comment