Friday, April 24, 2009

Santai Di Benoni

Pada 22 Nov 2008, pasukan kepimpinan baru Pemuda Umno Papar telah dijemput ke majlis Santai Pemuda di kawasan Benoni di rumah Sdr Mohd Rosli Ibrahim, Penolong Setiausaha Pemuda Umno Papar.
Majlis Santai Pemuda di Benoni ini adalah julung-julung kali program bersama Pemuda akar-umbi selepas Mesyuarat Tahunan yang berlangsung pada 25 Okt 2008.

Oleh itu peluang ini telah diambil oleh Ketua Pemuda Sdr Armizan Mohd Ali dan Naib Ketua Pemuda Sdr Roslie Hj Ibrahim untuk turun bersama-sama dengan rombongan Jawatankuasa Sesi 2008-200?, untuk mengukuhkan jalinan kemesraan dengan Pemuda di Benoni.

Ini merupakan salah satu pendekatan kepimpinan baru untuk terus merapatkan hubungan sesama ahli di bawah agar mereka tidak berasa yang mereka hanya diperlukan pada musim tertentu sahaja.

Turut hadir dalam program itu ialah Pengerusi Tetap Persidangan Pemuda Umno Papar yang baru iaitu Sdr A Bahrudin Ag Lampuh dan AJK Pemuda Umno Papar yang baru dipilih iaitu Sdr M Jaya Kassim yang kedua-duanya juga adalah anak jati Kg Benoni. ::KPP::

No comments:

Post a Comment