Friday, April 24, 2009

Mesyuarat AJK Ke-II

Pada 21 Dis 2008, Jawatankuasa Pergerakan Pemuda Umno Papar telah mengadakan Mesyuarat Ahli Jawatankuasa yang ke-2. Ianya berlangsung di Kediaman Ustazah Hjh Richemjan Khan Bahadar di Kg Santing Pengalat Besar Papar.

Mesyuarat dipengerusikan oleh Ketua Pemuda Sdr Armizan Mohd Ali di samping kehadiran hampir penuh semua Ahli Mesyuarat termasuk Sdr Roslie Hj Ibrahim yang juga Naib Ketua Pemuda, Sdr Mohd Roslie Ibrahim (Penolong Setiausaha), Sdr Sahrum Datuk Hj Abuali (Penolong Bendahari) dan Sdr Fazil Ali (Ketua Penerangan Pemuda).

Banyak perkara yang dibincangkan termasuk agenda program-program akar-umbi yang dicadang dan dilelaskan. Antara program terdekat ialah "Anugerah Pelajar Cemerlang 2008" yang disasarkan sebagai salah satu program tahunan Pemuda Papar.

Ketua Pemuda juga dalam ucapannya, antara lain, menegaskan semula akan pentingnya JK Pemuda menjadi pengemudi dan penggerak program-program di akar-umbi agar Umno itu terus relevan di hati masyarakat.

Kelihatan KP sedang mempengerusikan mesyuarat sambil menjawab panggilan telefon dari Putrajaya, manakala ahli-ahli Mesyuarat sedang tekun membaca Minit Mesyuarat


::KPP::

No comments:

Post a Comment